KAUSIKORTTI- JA VALMENTAJA-ASUKÄYTÄNTÖ

• Uuden joukkueen vastuuvalmentaja on oikeutettu saamaan edustusjoukkueen kausikortin sekä seuran verryttelyasun. Tämän jälkeen menetellään seuraavasti:
  • Kun joukkueen pelaajamäärä kasvaa 12:een, saa joukkue toiselle valmentajalle verryttelyasun; Kolmannelle valmentajalle on saatavissa pelaajamäärän kasvaessa 18:aan.
  • Kun joukkueen pelaajamäärä kasvaa 16:een, on joukkue oikeutettu toiseen kausikorttiin; kolmas on saatavissa pelaajamäärän kasvaessa 24:ään.Jos joukkueessa vaihtuu vastuuvalmentaja, siirtyvät edellä mainitut etuudet hänelle. Uusi vastuuvalmentaja saa verryttelyasun, mikäli ei sitä vielä omista. Väistyvä vastuuvalmentaja luovuttaa hänelle kausikorttiedun, verryttelyasun ensin mainittu saa pitää. Muuten noudatetaan yllä mainittuja ohjeita.
  • Edellä mainitut etuudet edellyttävät valmentajalta minimissään sitoutumisen vuodeksi joukkueen toimintaan ja valmennettavan joukkueen
  • osallistumista Tenavaliiga-tapahtumiin. Toivomme luonnollisesti koko Tenavaliiga-ajan (4-5 vuotta) kestävää yhteistyötä, mutta ainahan se ei ole mahdollista.

Seuran toimihenkilöt saavat käyttää ns. tervettä harkintaa näitä vapaaehtoistoimijoillemme myönnettäviä pieniä etuisuuksia jakaessaan. Edellä mainittujen ehtojen täyttyessä kyseiset etuudet ovat joka tapauksessa säännönmukaisesti saatavissa.

Luottamus on kaiken lasten parissa tehtävän vapaaehtoistoiminnan ydin, Suuri Kiitos siitä teille arvokkaat KuPSilaiset!

Yhdessä poikiemme parhaaksi,

Banzai!