JOPOX -OHJE VANHEMMILLE

Kirjautuminen sisään

Jopoxiin pääsee kirjautumaan henkilökohtaisella tunnuksella ja salasanalla ylävalikon alapuolelta.
Kutsut Jopoxiin on lähetetty sähköpostilla. Ota tarvittaessa yhteyttä seuran toimihenkilöihin, jos sinulla ei ole tunnuksia tai ne ovat kadonneet.

Siirtyminen Pukukoppiin

Pelaajalle tärkein paikka Jopoxissa on oman joukkueen Pukukoppi. Kirjautumisen jälkeen klikkaa omaa nimeä ja valitse avautuvasta valikosta pukukoppi.

Ilmoittautuminen tapahtumiin

Pukukoppi aukeaa suoraan joukkueen tapahtumiin. Ilmoittautuminen tapahtuu klikkaamalla IN (tai jos pelaaja ei pääse paikalle, OUT). Perusnäkymässä näkyy mm. tapahtuman luonne, aika, paikka, ilmoittautuneiden määrä ja mahdollinen lisäinfo sekä tapahtumaan liittyvien viestien määrä. Tapahtuman otsikkoa klikkaamalla saa tarkemmat tiedot osallistujista.

Viestit

Pukukopin kautta lähetetyt viestit tallentuvat viestikeskukseen, jota pääsee tarkastelemaan Pukukoppiin kirjautumisen jälkeen sekä ylävalikon että henkilöikkunan kautta. Uusien viestien määrä näkyy punaisella taustalla ”Viestit”-painikkeen ylänurkassa. Viestikeskuksen kautta myös pelaajat voivat kirjoittaa viestejä, esim. jos on kysyttävää treeneistä tai koko joukkuetta koskevaa infoa.

Omien tietojen tarkastelu ja päivittäminen

Omia tietoja pääsee tarkastelemaan sekä Pukukopista klikkaamalla omaa nimeä henkilöikkunassa, että heti kirjautumisen jälkeen samasta valikosta, mistä siirrytään Pukukoppiin. Omien tietojen kautta pystyy määrittelemään yhteystiedot (puhelin, sähköposti, katuosoite), pelaajan nimen, käyttäjätunnuksen ja salasanan. Omien tietojen kautta pelaajalle on myös mahdollista asettaa Pukukopissa näkyvä profiilikuva. Salasanan vaihto onnistuu myös suoraan valikon kautta.