Snadit ja Playkkikset Facebookissa

Tervetuloa KuPS:n Snadiliigaan ja Playmakersiin!

Uutta Snadiliigassa!
Nyt tälle kaudelle uutena asiana on mahdollisuus ostaa Snadi-pelaajalle oma Snadiliigapaita + KuPS juomapullo + KuPS Pipo. Tuotteiden tilaus ja maksaminen tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä. Tuotteet toimitetaan tilausjärjestyksessä suoraan Snadi-tapahtumaan huhti-toukokuussa. Snadiliigapaidan selkään painetaan pelaajan etunimi ja numero 10. Paitaan tulee joitakin yhteistyökumppaneiden logoja.

Snadiliigassa 5 - 7-vuotiaat tytöt ja pojat saavat harjoittaa niin kehontaitoja kuin pallotaitojakin ikätovereidensa seurassa. Tämä tapahtuu oman ohjaajan johdolla pienryhmissä aina leikkien tai pelaten. Teemme temppuratoja, hippailemme, kikkailemme pallojen kanssa, ja tietysti jalkapallopelit pelataan joka kerran. Kokoonnumme Lippumäen ulkokentällä (os. Rauhalahdenti 68)

Snadiliigan aloitusikä on ohjeellinen, mikään ei siten estä aloittamasta liigaa nuorempanakin, jos kaveriseura jo kiinnostaa (seuralla on Perheliigatoimintaa 2 - 4-vuotiaille ja Tenavaliigajoukkueet kaupunginosittain ensimmäisestä luokasta ylöspäin).

2016 syntyneet voivat ilmoittautua Tenavaliigajoukkueisiin (kaupunginosajoukkueisiin) oheisesta linkistä.Ilmoittautuminen Tenavaliigaan

Playmakers-ryhmä on 4 - 8-vuotiaille tytöille
Suunnattu UEFA Playmakers -ohjelma. Playmakers-ryhmässä harjoitellaan liikunnallisia-, sosiaalisia- ja jalkapallotaitoja tuttujen Disney-tarinoiden kautta.
Kuopion Oheisharjoittelukeskus, Siikaranta 9, 70620 Kuopio

Snadiliigan ja Playmakersin kesäkausi 2024 alkaa 24. ja 25. huhtikuuta ja jatkuu aina kesäkuun loppuun.

Tervetuloa mukaan⚽!

Ryhmiin otetaan mukaan seuraavat määrät lapsia:

Snadiliiga Sininen 40 lasta
Snadiliiga Valkoinen 40 lasta
Snadiliiga Tytöt sininen 40 lasta
Snadiliiga Tytöt valkoinen 40 lasta

Snadiliiga Keltainen 40 lasta
Snadiliiga Musta 40 lastaPlaymakers

Playmakers 25 lasta/ryhmä

Snadiliiga kesä 2024 tulostettava ohjelma ja kuvat tuotteista, klikkaa tästä!

Hinnat:
Snadiliigan ja Playmakersin kesäkausi 2024 70€
Snadiliigapaita 39€ (painatukset kuuluu hintaan)
Juomapullo 5€
Pipo 10€
(maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä).

Varustesuositus:
Ulkoliikuntavarustus, tasapohjakengät tai muut palloiluun sopivat jalkineet ja oma juomapullo. Kaikki pelaamiseen tarvittavat välineet löytyvät meiltä.

Snadiliigan vastuuohjaaja ja lisätiedot:

Anssi Pellikka
anssi.pellikka@juniorikups.fi