Tervetuloa perheet liikkumaan!

OP Hippo Perheliiga on seuramme toimintamuoto, jossa 2-4-vuotias lapsi saa yhdessä äitinsä, isänsä, ukkinsa, mumminsa, sisarustensa tai vaikka kumminsa kanssa tutustua omaan liikkuvaan kehoonsa - ja totta kai suureen intohimoomme, palloon. Edellä mainittu ikähaarukka (2-4 vuotta) ei ole kuitenkaan sitova.

Opettelemme kehon peruskoordinatiivisia taitoja, kuten laukkaaminen, hyppääminen, kieriminen ja rapukävely. Palloa pidämme myös alusta lähtien mukana touhuissamme erilaisin leikein; oletko jo tutustunut Rouva Kanaseen tai Marakattiralliin?

OP Hippo Perheliigassa haluamme tarjota myös vanhemmille mahdollisuuden mukavaan liikuntahetkeen parhaassa mahdollisessa seurassa, oman lapsen/omien lastensa kanssa. Sisarukset ovat niin ikään tervetulleita eli koko perhe liikkumaan yhden maksun hinnalla!Perheliigan kesäkausi 2023 aloitetaan huhtikuun lopulla ja jatkamme kesäkuun loppuun.

Uutta Perheliigassa!
Nyt tälle kaudelle uutena asiana on mahdollisuus ostaa Perhe-pelaajalle oma Perheliigapaita + KuPS juomapullo + KuPS Pipo. Tuotteiden tilaus ja maksaminen tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä. Tuotteet toimitetaan suoraan Perheliiga-tapahtumaan marraskuun ensimmäisillä viikoilla tilausjärjestyksessä. Perheliigapaidan selkään painetaan pelaajan etunimi ja numero 10. Paitaan tulee joitakin yhteistyökumppaneiden logoja.

Perheliigan kesäkausi 2024 alkaa 24.ja 25. huhtikuuta Lippumäen ulkokentällä (os. Rauhalahdentie 68 ) ja jatkuu kesäkuun loppuun.

ILMOITTAUTUMINEN TÄSSÄ

Perheliigan ryhmät ovat:
Keskiviikkoisin
Keltainen klo 17.00–18.00 (max. 35 perhettä)
Musta klo 18.00–19.00 (max. 35 perhettä)

Torstaisin

Sininen klo 17.00-18.00 (max. 35 perhettä)
Valkoinen klo 18.00-19.00 (max. 35 perhettä)

Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Perheliigan kesäkausi 2024 tulostettava ohjelma ja tuotekuvat, klikkaa tästä!

Mukaan kannattaa ottaa:

- oma juoma
- ulkoliikuntaan sopiva vaatetus
- liikkumiseen sopivat kengät (esim. lenkkikengät)
- iloinen mieli

Pallot ja leikkeihin tarvittavat välineet löytyvät meiltä, toki oman pallon⚽ saa myös tuoda mukanaan.

Hinta:
Perheliiga kesäkausi 2024 100 €
Pelipaita 39€
Juomapullo 5€
Pipo 10€
(maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä).

OP Hippo Perheliigan vastuuohjaaja
Kustaa "Kusti" Jaroma